fbpx

Informacje o Akademii Nowych Wyzwań

Szanowni Państwo, dziękujemy, że odwiedziliście naszą stronę. Pragniemy przedstawić Państwu nasze zajęcia. Akademia Nowych Wyzwań to centrum edukacyjne, oferujące szeroką gamę zajęć dodatkowych dla dzieci i młodzieży w roku szkolnym. Z pasji do pracy z dziećmi od 14 lat prowadzimy firmę, od roku pod nową nazwą Akademia Nowych Wyzwań. Swoją działalność rozpoczęliśmy od prowadzenia stacjonarnych kursów rocznych  z programowania komputerowego oraz zajęć matematycznych Matplaneta. Z biegiem czasu poszerzyliśmy naszą ofertę o zajęcia Musical Babies i English oraz Soward Smart Kids – umiejętności społeczne. Zajęcia z języka angielskiego prowadzimy dla dzieci od 7 lat do 15 lat (zajęcia grupowe – małe grupy do 6 osób).

Obecnie prowadzimy kursy roczne (Matplaneta: programowanie komputerowe, matematyka), zajęcia dla maluszków Musical Babies i dla dzieci przedszkolnych Musical English, warsztaty oraz kursy Soward Smart Kids, półkolonie, obozy, wyjazdy jednodniowe do interesujących miejsc w Polsce dla dzieci oraz warsztaty tematyczne. Wiemy, że dzieci szybko się nudzą, dlatego potrzebują bardzo atrakcyjnych zajęć, dopasowanych przed wszystkim do ich zainteresowań. Pomagamy im poznawać świat, być bardziej kreatywnym oraz otwartym!

 

uśmiechnięte dzieci siedzące na trawie

Jagoda Czajka 

Założycielka i właścicielka Akademii Nowych Wyzwań

Jagoda Balińska-Czajka

  • Trener Soward Smart Kids
  • Trener Matplaneta – zajęcia matematyczne
  • Trener MUSICAL ENGLISH/BABIES.

Jagoda to magister geologii inżynierskiej Uniwersytetu Warszawskiego, filolog języka angielskiego, pedagog, coach w edukacji. Zawsze znajdzie czas na rozmowę z rodzicem czy pracownikiem. Wierzy, że zadowolenie w pracy jest tak samo ważne jak satysfakcja klienta. Inwestuje w młodych ludzi, często w swoich uczniów, których przez wiele lat uczyła, a teraz daje im szansę, aby oni uczyli kolejne pokolenia. Wierzy, że każde dziecko może osiągnąć sukces tylko trzeba je odpowiednio pokierować i pokazać mu to, na co w szkole państwowej nie ma miejsca. Uważa, że najważniejsza inwestycja w rozwój dziecka to nauka kreatywności logicznego myślenia i języków obcych i na tym skupia się przy tworzeniu Akademii.